Saturday, August 21, 2010

Pertandingan Blogging 20210 Entri Pertama

Karangan Bebas

saya mempunyai seorang kawan baik namanya ialah Siti Natasha. Saya kenal dia dari sekolah rendah Guangyang. Dia baik hati,suka menolong saya dalam mata pelajaran matematik saya dan dia jugaperamah dengan budak baru. Saya suka berkawan dengan nya kerana dia suka memberi saya pendapat yang baik kepada saya dan dia suka memberi saya songkongan apabila saya sendand duduki PSLE sayapada tahun yang lalu. Apabila diaada masalah dalam mata pelajaran bahasa melayu dia akan suruh saya ajarkan dia bila kami sekolah rendah. Kadang-kalah bila saya atau dia terlupa untuk bawa barang sekolah, kami akan berkongsi bersama-sama. Sekarang saya dan dia boleh berjumpa bila-bila masa kerna sekarang kami bersekolah di tempat yang samadan kamimasih berkawan rapat hingga sekarang.

No comments:

Post a Comment